Minu esimene ühetraadiketi katsetus

Rubriigid: ÜHETRAADIKETT, KÄEVÕRU, MUINASAEG, VASK, sildid: . Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.

4 Responses to Minu esimene ühetraadiketi katsetus

  1. irvikkass ütles:

    Väga ilusad. Facebookis postitatud video ajel tekkis endal ka soov punuma asuda. Küsiksin aga enne, kui pikka traati sa kasutasid ja kas punusid kogu aeg ühe pika traadiga või jätkasid vahepeal kuidagi?

    • meril6vi ütles:

      ma jätkan-esimesel korral proovisin nii, et peitsin traadi otsad ära punutise sisse aga nüüd soovitati joota otsad kokku. Pikk traat läks mul ikka keerdu ja tulid sisse keerukohad. kindlasti pikema harjutamise jooksul saab tehtud ka ühe traadiga st olen näinud kuidas tehakse so on võimalik:)

  2. irvikkass ütles:

    AItäh. Otsi pusasse peita tundus mulle üsna liigse soperdamisena ja mõtlesin ka jootmisele. Nüüd siis kuulen, et toimibki:)

  3. Merlin ütles:

    hää kui abiks sain olla:)

Lisa kommentaar

